poniedziałek, 1 października 2012

Z krytyka, zachowaj siebie.

Witajcie Skarby *_*. Dzisiaj dla odmiany nie dodam stylizacji, ale swoje zdjęcie. Dlaczego ? Ponieważ mam bardzo dużo nauki na jutrzejszy dzień i nie zdarzyłam stworzyć zestawu . Za co was bardzo przepraszam. I myślę, że się nie pogniewacie .*_* pewnie nie :* . Zdjęcie z sesji z przyjaciółką .  I to teraz dla niej poświecę pierwszą cześć notki. Monika jesteś jedną z najważniejszych osób w moim życiu. Podziwiam Cię za to, że byłaś wstanie po raz 1839344388 wysłuchiwać pierdolenia o moich uczuciach. Jestem Ci wdzięczna, że NIGDY nie zostawiłaś mnie z problemem. Zawsze byłaś przy mnie w najtrudniejszych sytuacjach, walczyłaś o to bym się nie poddawała i trwała do końca. Kiedyś potrafiłam zadzwonić do Ciebie cała zapłakana, a ty kazałaś mi przyjść na cały dzień,  mimo tego że byłaś chora. Uwielbiam wygłupiać się z Tobą, śmiać z tych idiotów bo  zarażasz szczęściem. Strasznie Cię Kocham, i chyba nigdy nie będę wstanie odpłacić Ci się za to wszystko, co dla mnie zrobiłaś. I wiesz co? Dziękuję Ci, że jesteś . I chciałabym aby nasza przyjaźń trwała wieki . Kocham cię .... 
Drugą natomiast chciałabym poświecić tematowi :  "KRYTYKA W CODZIENNOŚCI'
‘Z krytyką zachowaj siebie ‘ .
Krytyka z złośliwości wewnętrznie dotyka ludzi. Często nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele osób cierpi z tego powodu. Ludzie zaczynają popadać w coraz głębsze depresje, czują się wręcz osamotnieni.  Wielokrotnie chowamy twarz w dłoniach z bezsilności, z bezradności, bo coś nie wyszło, bo ktoś  nas oszukał. I zaczynają rodzic się kompleksy. Krytyczne opinie z którymi niektórzy nie dają sobie rady.  A prawda jest taka, że ‘kompleksy’ nie są naszym czystym wymysłem lecz czymś co ludzie tworzą. Czymś co daję nam powody do rozmyślania nad naszym ciałem, wyglądem, charakterem. Choć w tym ostatnim niekoniecznie, bo jest to cecha nabyta, można próbować  ją zmienić, ale jest to bardzo trudne i czasem nie do przejścia. Przechodząc do tematu uważam, że nie warto reagować na krytykę, kiedy ktoś próbuję Cię ‘zniszczyć’, ale czasem naprawdę warto jest przyjąć  tę negatywną opinię , ale tylko tę, która jest trafna i spróbować ją zmienić  Człowiek człowiekiem, więc jest mu ciężko przyjąć krytyczną opinię do wiadomości, ale gdy walczy, walczy ze swoimi wadami staję się lepszy . Lepszy dla siebie i innych . Na co dzień spotykamy się przykrymi słowami, obelgami oraz niemiłymi komentarzami rzuconymi w naszą stronę. Ludzie oceniają nas po tym bo coś zobaczyli, usłyszeli . Ale nigdy sami się nie przekonali jacy jesteśmy naprawdę . Często znajdujemy w świecie wirtualnym, setki opinii, które niestety są wyklepane z nienawiści  na klawiaturze. Najczęściej dowiadujemy się o tym anonimowo. ..o tym o czym nie mieliśmy najmniejszego pojęcia, o tym co tak naprawdę nigdy się nie wydarzyło, ale jednak miało miejsce . Bo ktoś tak powiedział, bo ktoś stworzył obraz tego by nas zmieszać z błotem. Takim osobom wydaję się że wiedzą więcej o nas, niż my sami . Często na bluzgi innych powinniśmy reagować obojętnością. Wystarczy nabrać dystansu i można brnąc powolutku dalej. Dlaczego? Bo obojętność najbardziej dotyka.  MORAŁ z tego taki " „Uznając tylko krytykę i opinię osób bliskich i tych, którzy mają coś PRAWDZIWEGO do powiedzenia na wasz temat zachowujesz siebie „

Kurteczka Jeansowa - Prezent , Bluzka- C&A, Legginsy - New Yorker , Trampki- Sklep z obuwiem



10 komentarzy:

  1. Masz rację dziewczyno...
    Krytyka powinna się schować ze względu na uczucia innych ludzi!
    Masz u mnie DUŻY plus za tę notkę ^^ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto ją przyjąć, gdy potwierdza dany fakt . Ale nie każdy potrafi *_*

      Usuń
  2. Te legginsy są świetne, no i jesteś śliczna <3 podziel się urodą z brzydkimi.
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcie (; w ogóle bardzo fajny wpis. Powodzenia w nauce

    OdpowiedzUsuń
  4. krytyka ma sens jest jeśli jest poparta jakimiś sensownymi argumentami. ja często spotkałam się z czymś takim jak dziewczyna umiała skrytykować kogoś np. z czystej zazdrości. ja od zawsze słucham opinii najbliższych mi osób, bo tylko one wiedzą o mnie wszystko i nigdy na tym źle nie wyszłam. :D a poza tym, mnie krytyka (podstawa) dwa razy motywuje do działania niż pochwały. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coraz częściej zdarza się, że osoby krytykują wyłącznie z zazdrości, bo tamta coś ma a ta nie, i tak się rodzą głupie hasełka. Więc moim zdaniem takie uwagi powinno się odrzucić. : 3

      Usuń
  5. Najłatwiej w życiu mają osoby, które nie przejmują się zbytnio krytyką. Gdybyśmy każdej słuchali to byśmy zwariowali :)
    Świetny zestaw, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń